Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
i miłym głosem zachęcił...

Kuszące pułapki
Opakowania też są pułapką. Trzymając w dłoni pięknie opakowany towar, kobieta przeważnie myśli: - TO jest już MOJE i... tak mnie uspokaja. - Jest to tylko dowód, że kolor i kształt działają doskonale. Specjaliści od marketingu od lat świetnie wiedzą, że osoby w depresji i stanach lękowych szybko można ukoić towarem ciepłym w tonacji i dotyku. Bodźce dotykowe też są bardzo istotne dla klienta.
Pani wraca więc do domu zadowolona niczym mała dziewczynka - towar, który ma w torbie, jest czymś w rodzaju pluszowego misia z dzieciństwa. I tak właśnie powstaje złudny efekt samopocieszenia - czar zakupów pryska zwykle
i miłym głosem zachęcił...<br><br>&lt;tit1&gt;Kuszące pułapki&lt;/&gt;<br>Opakowania też są pułapką. Trzymając w dłoni pięknie opakowany towar, kobieta przeważnie myśli: - &lt;q&gt;TO jest już MOJE i... tak mnie uspokaja&lt;/&gt;. - Jest to tylko dowód, że kolor i kształt działają doskonale. Specjaliści od marketingu od lat świetnie wiedzą, że osoby w depresji i stanach lękowych szybko można ukoić towarem ciepłym w tonacji i dotyku. Bodźce dotykowe też są bardzo istotne dla klienta. <br> Pani wraca więc do domu zadowolona niczym mała dziewczynka - towar, który ma w torbie, jest czymś w rodzaju pluszowego misia z dzieciństwa. I tak właśnie powstaje złudny efekt samopocieszenia - czar zakupów pryska zwykle
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego