Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
z 1990r. dotyczący reklamy leków. Ustalenia w tej materii są następujące: każde przedsięwzięcie reklamowe dotyczące leków musi podlegać obligatoryjnej wstępnej kontroli odpowiednich ekspertów EWG, w przypadku prowadzenia reklamy leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek niewłaściwie użyty może być szkodliwy dla zdrowia, minimum 20% treści ogłoszeń reklamujących leki powinno mieć charakter ostrzeżeń, przeciwskazań i referencji, nie powinno się przestawiać w środkach masowego przekazu informacji o symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie
z 1990r. dotyczący reklamy leków. Ustalenia w tej materii są następujące: każde przedsięwzięcie reklamowe dotyczące leków musi podlegać obligatoryjnej wstępnej kontroli odpowiednich ekspertów EWG, w przypadku prowadzenia reklamy leków w środkach masowego przekazu, obok różnych informacji o charakterze ostrzeżeń dotyczących zażywania leku, muszą być zawarte dane o skutkach ubocznych tego leku, w reklamie musi być zawarte stwierdzenie, iż lek niewłaściwie użyty może być szkodliwy dla zdrowia, minimum 20% treści ogłoszeń reklamujących leki powinno mieć charakter ostrzeżeń, przeciwskazań i referencji, nie powinno się przestawiać w środkach masowego przekazu informacji o symptomach choroby, którą ma zwalczać reklamowany lek, w środkach masowego przekazu nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego