Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
jest świadoma słabego poparcia społecznego dla idei rozszerzenia. Przed dwoma tygodniami zajmujący się naszą grupą krajów komisarz Gunter Verheugen ogłosił nowy program wart 147 mln euro - "strategię komunikacji społecznej", czyli mówiąc po ludzku kampanię propagandową mającą mieszkańców Europy przekonać o zaletach i korzyściach rozszerzenia Unii na wschód. 147 mln na lifting całej grupy 12 kandydatów, lifting pomyślany indywidualnie, stosownie do szpetoty każdego kraju do wydania do 2006 r. To oczywiście niewiele, ale trudno mieć pretensje. Ile wydajemy my sami? Znam odpowiedź: promocja własnego kraju za granicą to najtrudniejsze zadanie propagandowe, jakie istnieje na świecie. Opinia zależy od wielu czynników, na które
jest świadoma słabego poparcia społecznego dla idei rozszerzenia. Przed dwoma tygodniami zajmujący się naszą grupą krajów komisarz Gunter Verheugen ogłosił nowy program wart 147 mln euro - "strategię komunikacji społecznej", czyli mówiąc po ludzku kampanię propagandową mającą mieszkańców Europy przekonać o zaletach i korzyściach rozszerzenia Unii na wschód. 147 mln na lifting całej grupy 12 kandydatów, lifting pomyślany indywidualnie, stosownie do szpetoty każdego kraju do wydania do 2006 r. To oczywiście niewiele, ale trudno mieć pretensje. Ile wydajemy my sami? Znam odpowiedź: promocja własnego kraju za granicą to najtrudniejsze zadanie propagandowe, jakie istnieje na świecie. Opinia zależy od wielu czynników, na które
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego