Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.05 (5)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
teraz LOT wybrał niemiecko-francuskiego Airbusa, mogłoby to oznaczać początek wymiany na tę markę niemal całej floty, a więc zakup co najmniej kolejnych 15-20 samolotów.

Nie powinno więc dziwić, że temat jest coraz częściej poruszany podczas wizyt dyplomatów wysokiego szczebla, zwłaszcza tych z krajów Unii Europejskiej, którzy coraz silniej lobbują na rzecz Airbusa. W październiku ubiegłego roku o wyższości Airbusa nad Boeingiem przekonywał prezydenta Kwaśniewskiego prezydent Francji Jacques Chirac. Z podobnymi naciskami coraz częściej spotyka się marszałek Senatu Longin Pastusiak. Na początku lutego podczas wizyty w Warszawie nagabywał go Pierre Lellouche, przewodniczący Zgromadzenia Parlamentarnego NATO: - Był ciekaw, kiedy wreszcie LOT
teraz LOT wybrał niemiecko-francuskiego Airbusa, mogłoby to oznaczać początek wymiany na tę markę niemal całej floty, a więc zakup co najmniej kolejnych 15-20 samolotów.<br><br>Nie powinno więc dziwić, że temat jest coraz częściej poruszany podczas wizyt dyplomatów wysokiego szczebla, zwłaszcza tych z krajów Unii Europejskiej, którzy coraz silniej lobbują na rzecz Airbusa. W październiku ubiegłego roku o wyższości Airbusa nad Boeingiem przekonywał prezydenta Kwaśniewskiego prezydent Francji Jacques Chirac. Z podobnymi naciskami coraz częściej spotyka się marszałek Senatu Longin Pastusiak. Na początku lutego podczas wizyty w Warszawie nagabywał go Pierre Lellouche, przewodniczący Zgromadzenia Parlamentarnego NATO: - Był ciekaw, kiedy wreszcie LOT
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego