Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
WHITE
gatunek: cud stworzenia

Ta gra przywiąże cię do monitora skuteczniej niż jakikolwiek wielki brat oraz drugi i trzeci świat razem wzięte

Tutaj wszystko jest możliwe i dozwolone. Niczym demiurg stwarzasz ludzi i umieszczasz ich na niewielkiej wyspie Eden. Pomagasz im w rozwiązywaniu codziennych problemów, tj. w działalności prorodzinnej, konstruowaniu łodzi, budowaniu magicznego kręgu. Tylko od ciebie zależy, czy twoi podopieczni będą dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie
WHITE<br>gatunek: cud stworzenia<br><br>Ta gra przywiąże cię do monitora skuteczniej niż jakikolwiek wielki brat oraz drugi i trzeci świat razem wzięte<br><br>Tutaj wszystko jest możliwe i dozwolone. Niczym demiurg stwarzasz ludzi i umieszczasz ich na niewielkiej wyspie Eden. Pomagasz im w rozwiązywaniu codziennych problemów, tj. w działalności prorodzinnej, konstruowaniu łodzi, budowaniu magicznego kręgu. Tylko od ciebie zależy, czy twoi podopieczni będą dobrze, czy źle wychowani. Problem w tym, że wprawdzie jesteś wszechmogący, ale nie nieomylny. Przy każdej najdrobniejszej okazji musisz konsultować się z własnym sumieniem ukrytym pod dwoma postaciami: mędrca i diabła. Sprawy zaczynają się nieco komplikować, kiedy na wyspie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego