Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
to musi mieć sens i cel - dodaje.

Specjaliści od promocji coraz bardziej dbają, by podarki nawiązywały do tego, czym zajmuje się firma, by - jak lubią podkreślać - wzmacniały pozytywny wizerunek jej usług i produktów. Jeszcze przed paru laty osiągano to w możliwie najprostszy sposób: wszędzie umieszczając wielkie i z daleka widoczne logo. Dziś sięga się do metod bardziej finezyjnych. Producent margaryny podaruje nam więc nożyk do smarowania, koncern farmaceutyczny promujący lek przeciw grypie zaopatrzy w szalik, rękawiczki, a nawet kołdrę, zaś dystrybutor samochodów uraczy zestawem głośnomówiącym do telefonu komórkowego.
Najważniejsze jest umiejętne balansowanie w relacjach z obdarowywanymi klientami. Dobry wizerunek można bowiem
to musi mieć sens i cel - dodaje.<br><br>Specjaliści od promocji coraz bardziej dbają, by podarki nawiązywały do tego, czym zajmuje się firma, by - jak lubią podkreślać - wzmacniały pozytywny wizerunek jej usług i produktów. Jeszcze przed paru laty osiągano to w możliwie najprostszy sposób: wszędzie umieszczając wielkie i z daleka widoczne logo. Dziś sięga się do metod bardziej finezyjnych. Producent margaryny podaruje nam więc nożyk do smarowania, koncern farmaceutyczny promujący lek przeciw grypie zaopatrzy w szalik, rękawiczki, a nawet kołdrę, zaś dystrybutor samochodów uraczy zestawem głośnomówiącym do telefonu komórkowego.<br>Najważniejsze jest umiejętne balansowanie w relacjach z obdarowywanymi klientami. Dobry wizerunek można bowiem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego