Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.29 (24)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
podaniu numeru karty i PIN-u klient był przekierowywany na prawdziwą stronę Citibanku. Jego dane zostawały jednak u hakera - mówi Jan Słupski (24 l.), informatyk, który otrzymał takiego maila i odkrył oszustwo. - Potem komputer ponownie prosił o numer karty i PIN. Wyglądało to tak, jakby coś nie zadziałało przy poprzednim logowaniu - opowiada nasz informator.
Wczoraj nad ranem strona hakera została zablokowana. Rzeczniczka Citibanku Joanna Cegłowska powiedziała nam, że sytuacja jest pod kontrolą. Ile osób dało hakerowi swoje poufne dane - nie wiadomo. Ale jeśli jesteś wśród nich, na wszelki wypadek zmień PIN albo zastrzeż kartę w banku i wystąp o nową.
LECH
podaniu numeru karty i PIN-u klient był przekierowywany na prawdziwą stronę Citibanku. Jego dane zostawały jednak u hakera&lt;/&gt; - mówi Jan Słupski (24 l.), informatyk, który otrzymał takiego maila i odkrył oszustwo. &lt;q&gt;- Potem komputer ponownie prosił o numer karty i PIN. Wyglądało to tak, jakby coś nie zadziałało przy poprzednim logowaniu&lt;/&gt; - opowiada nasz informator.<br>Wczoraj nad ranem strona hakera została zablokowana. Rzeczniczka Citibanku Joanna Cegłowska powiedziała nam, że sytuacja jest pod kontrolą. Ile osób dało hakerowi swoje poufne dane - nie wiadomo. Ale jeśli jesteś wśród nich, na wszelki wypadek zmień PIN albo zastrzeż kartę w banku i wystąp o nową.<br>&lt;gap&gt;&lt;au&gt;LECH
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego