Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
książce "Marketing polityczny" wyliczają, że oprócz kwestii czysto socjologicznych i ekonomicznych tak samo mocno determinują nas wyznawane wartości, satysfakcja z życia czy typ osobowości, który sprawia, że jednych kandydatów "lubimy" bardziej niż innych, choć nie zawsze umiemy powiedzieć dlaczego.

Pewne prawidłowości można jednak przewidzieć. Według podstawowej zasady psychologii społecznej lubimy ludzi podobnych do nas samych i o poglądach zbliżonych do naszych. - Wybierając prezydenta, najczęściej kierujemy się właśnie tą "odpowiedniością" cech - przyznaje Konrad Maj, psycholog społeczny ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Nie chodzi tylko o proste podobieństwo. Z głosowaniem na prezydenta jest tak jak z szukaniem przyjaciół. Często wybieramy takich ludzi, jakimi
książce "Marketing polityczny" wyliczają, że oprócz kwestii czysto socjologicznych i ekonomicznych tak samo mocno determinują nas wyznawane wartości, satysfakcja z życia czy typ osobowości, który sprawia, że jednych kandydatów "lubimy" bardziej niż innych, choć nie zawsze umiemy powiedzieć dlaczego. <br><br>Pewne prawidłowości można jednak przewidzieć. Według podstawowej zasady psychologii społecznej lubimy ludzi podobnych do nas samych i o poglądach zbliżonych do naszych. - Wybierając prezydenta, najczęściej kierujemy się właśnie tą "odpowiedniością" cech - przyznaje Konrad Maj, psycholog społeczny ze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Nie chodzi tylko o proste podobieństwo. Z głosowaniem na prezydenta jest tak jak z szukaniem przyjaciół. Często wybieramy takich ludzi, jakimi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego