Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
tonem przed możliwością groźnych wypadków, jakie będą powodować zapatrzeni w krwiste obrazy kierowcy. Zwolennicy wystawy, czyli w przeważającej części obrońcy życia, odpowiedzą - nie bez racji zresztą - że roznegliżowane panienki na plakatach producentów bielizny czy wysokonakładowych pism dla mężczyzn nikomu nie przeszkadzają, a przecież rozpraszają, szczególnie męską część kierowców, bardziej niż ludzki płód. I dyskusja będzie się kręcić. Do kolejnej wystawy i kolejnego pomysłu.

Tylko czy ta dyskusja na pewno ma sens? Bo czy takie kampanie i zdjęcia faktycznie przyciągają wzrok? - Zbyt intensywne emocjonalnie obrazy powodują u widzów tzw. obronność percepcyjną - tłumaczy Rafał Krzysztof Ohme, profesor Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
tonem przed możliwością groźnych wypadków, jakie będą powodować zapatrzeni w krwiste obrazy kierowcy. Zwolennicy wystawy, czyli w przeważającej części obrońcy życia, odpowiedzą - nie bez racji zresztą - że roznegliżowane panienki na plakatach producentów bielizny czy wysokonakładowych pism dla mężczyzn nikomu nie przeszkadzają, a przecież rozpraszają, szczególnie męską część kierowców, bardziej niż ludzki płód. I dyskusja będzie się kręcić. Do kolejnej wystawy i kolejnego pomysłu. <br><br>Tylko czy ta dyskusja na pewno ma sens? Bo czy takie kampanie i zdjęcia faktycznie przyciągają wzrok? - Zbyt intensywne emocjonalnie obrazy powodują u widzów tzw. obronność percepcyjną - tłumaczy Rafał Krzysztof Ohme, profesor Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego