Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających w lukach rynkowych, produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych samochodów, które są sprzedawane na wielu rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia
w stosunku do wyrobów wielkich firm światowych, częste tworzenie aliansów strategicznych z innymi przedsiębiorstwami. Globalna specjalizacja, która jest związana z tą strategią, może odnosić się do: technologii - jeśli pewne sposoby wytwarzania nie są najbardziej efektywne dla działań w dużej skali na wielu rynkach, jest to szansa dla firm działających w lukach rynkowych, produktu - tak, jak w przypadku firmy Rolls Royce, koncentrującej się na produkcji luksusowych samochodów, które są sprzedawane na wielu rynkach świata, obszarów geograficznych - czyli działania w tych krajach, które okazują się najbardziej atrakcyjne, co można ustalić np. za pomocą prezentowanej wcześniej metody profilu atrakcyjności rynków, pewnych faz cyklu życia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego