Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
wzrost o 36,79 proc.). Natomiast lokaty całej życiówki wyniosły 31,13 mld zł. a to oznacza wzrost o jedną piątą w porównaniu z 2001 r.
Równocześnie produkty oferowane na naszym rynku nie zawsze były dostosowane do potrzeb polskich klientów. Czasami były kalką produktów oferowanych przez zachodnich ubezpieczycieli w ich macierzystych krajach. Próbowano także wprowadzi ć na polski rynek ubezpieczeni, które były prawdziwymi hitami na świecie. Niestety w wielu przypadkach nie uwzględniały naszych realiów, co zaś spowodowało, że w Polsce z trudem znajdowały nabywców. Natomiast, wbrew oczekiwaniom firm ubezpieczeniowych, wyjątkowo dobrze sprzedawały się polisy z funduszem inwestycyjnym. Mody jednak mają to
wzrost o 36,79 proc.). Natomiast lokaty całej życiówki wyniosły 31,13 mld zł. a to oznacza wzrost o jedną piątą w porównaniu z 2001 r.<br>Równocześnie produkty oferowane na naszym rynku nie zawsze były dostosowane do potrzeb polskich klientów. Czasami były kalką produktów oferowanych przez zachodnich ubezpieczycieli w ich macierzystych krajach. Próbowano także wprowadzi ć na polski rynek ubezpieczeni, które były prawdziwymi hitami na świecie. Niestety w wielu przypadkach nie uwzględniały naszych realiów, co zaś spowodowało, że w Polsce z trudem znajdowały nabywców. Natomiast, wbrew oczekiwaniom firm ubezpieczeniowych, wyjątkowo dobrze sprzedawały się polisy z funduszem inwestycyjnym. Mody jednak mają to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego