Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
płaćmy nic na miejscu! Kontroler powinien legitymować się imiennym identyfikatorem ze zdjęciem oraz metalowym znakiem z numerem służbowym i logo ZTM. Kontrolerzy pracują zawsze w grupach 2-3-osobowych, nie pojedynczo (aktualnie ZTM zatrudnia 101 kontrolerów zawodowych i 112 społecznych). Po wejściu do autobusu czy tramwaju, a przed rozpoczęciem kontroli, mają obowiązek zalogować się do systemu elektronicznego, zbliżając do kasownika specjalną kartę. Dzięki temu zostaje odnotowana data i godzina ich wizyty. Jeśli tego nie zrobią - mają coś do ukrycia... Do sprawdzania ważności warszawskiej karty miejskiej konieczne są specjalne czytniki, ale te urządzenia mają tylko zawodowi kontrolerzy. Obowiązuje więc zasada, że w grupie
płaćmy nic na miejscu! Kontroler powinien legitymować się imiennym identyfikatorem ze zdjęciem oraz metalowym znakiem z numerem służbowym i logo ZTM. Kontrolerzy pracują zawsze w grupach 2-3-osobowych, nie pojedynczo (aktualnie ZTM zatrudnia 101 kontrolerów zawodowych i 112 społecznych). Po wejściu do autobusu czy tramwaju, a przed rozpoczęciem kontroli, mają obowiązek <orig>zalogować</> się do systemu elektronicznego, zbliżając do kasownika specjalną kartę. Dzięki temu zostaje odnotowana data i godzina ich wizyty. Jeśli tego nie zrobią - mają coś do ukrycia... Do sprawdzania ważności warszawskiej karty miejskiej konieczne są specjalne czytniki, ale te urządzenia mają tylko zawodowi kontrolerzy. Obowiązuje więc zasada, że w grupie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego