Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
kolei proszki do prania radzą sobie z takimi śladami wyśmienicie (przynajmniej w reklamie). W jednym przypadku było to przedmiotem rozpaczy posiadacza białego podkoszulka, na którym panienka wysmarowała swój telefon. Po praniu "namiar" bezpowrotnie zniknął.
Tym razem wesoła scenka prezentuje roześmianą blondynkę i bruneta w łazience. Oboje ubrani są tylko w majtki marki "Sloggi". W łazienkowym lustrze odbicie panienki daje złudzenie, że jest ich troje. Ale z całą pewnością mirażem nie jest zwierzenie napisane damską ręką przy użyciu szminki - "Kocham sloggi".
Właściwie nie wiadomo, z czego cieszy się ten pan. Powinno mu być chyba niewesoło. Przedmiotem westchnień jest nie on, tylko bielizna
kolei proszki do prania radzą sobie z takimi śladami wyśmienicie (przynajmniej w reklamie). W jednym przypadku było to przedmiotem rozpaczy posiadacza białego podkoszulka, na którym panienka wysmarowała swój telefon. Po praniu "namiar" bezpowrotnie zniknął. <br>Tym razem wesoła scenka prezentuje roześmianą blondynkę i bruneta w łazience. Oboje ubrani są tylko w majtki marki &lt;name type="prod"&gt;"Sloggi&lt;/&gt;". W łazienkowym lustrze odbicie panienki daje złudzenie, że jest ich troje. Ale z całą pewnością mirażem nie jest zwierzenie napisane damską ręką przy użyciu szminki - &lt;q&gt;"Kocham sloggi"&lt;/&gt;. <br>Właściwie nie wiadomo, z czego cieszy się ten pan. Powinno mu być chyba niewesoło. Przedmiotem westchnień jest nie on, tylko bielizna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego