Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 49
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
a nie tylko na skórę. Kosmetolodzy przypuszczają więc, iż w przyszłości znikną kremy pozbawione esencji zapachowych, aromatem przypominające laboratorium chemiczne. Taki zapach rzadko budzi pozytywne skojarzenia.
Producenci kosmetyków mają nadzieję, że ich oferta skusi wreszcie także panów. Badania marketingowe dowiodły, iż kobiety kupują kosmetyki przede wszystkim po to, by zatuszować mankamenty urody, natomiast mężczyznom bardziej zależy na zdrowym wyglądzie i dobrej kondycji fizycznej. Jednocześnie brakuje im czasu na zabiegi pielęgnacyjne.
- Panowie nie chcą kremów przeciwzmarszczkowych. Potrzebują kosmetyków antystresowych. Chcą być wypoczęci, pełni energii, zdrowi - wyjaśnia Grażyna Zych. Dostępne dziś kosmetyki mają przede wszystkim odprężyć po stresującym dniu, zregenerować siły przed wieczornym
a nie tylko na skórę. Kosmetolodzy przypuszczają więc, iż w przyszłości znikną kremy pozbawione esencji zapachowych, aromatem przypominające laboratorium chemiczne. Taki zapach rzadko budzi pozytywne skojarzenia.<br> Producenci kosmetyków mają nadzieję, że ich oferta skusi wreszcie także panów. Badania marketingowe dowiodły, iż kobiety kupują kosmetyki przede wszystkim po to, by zatuszować mankamenty urody, natomiast mężczyznom bardziej zależy na zdrowym wyglądzie i dobrej kondycji fizycznej. Jednocześnie brakuje im czasu na zabiegi pielęgnacyjne.<br> - Panowie nie chcą kremów przeciwzmarszczkowych. Potrzebują kosmetyków antystresowych. Chcą być wypoczęci, pełni energii, zdrowi - wyjaśnia Grażyna Zych. Dostępne dziś kosmetyki mają przede wszystkim odprężyć po stresującym dniu, zregenerować siły przed wieczornym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego