Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się różnic cenowych i powstanie korytarz cenowy, czyli przedział cenowy, w którym będą zawarte ceny na te same produkty we wszystkich krajach Europejskiej Unii Monetarnej. Pokazuje to rys.29.
Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy. Występowanie transakcji arbitrażowych będzie wyjątkiem.

Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały
że na skutek wprowadzenia euro i zwiększenia się przejrzystości rynku nastąpi zmniejszenie się różnic cenowych i powstanie korytarz cenowy, czyli przedział cenowy, w którym będą zawarte ceny na te same produkty we wszystkich krajach Europejskiej Unii Monetarnej. Pokazuje to rys.29.<br>Jak wynika z rys. 29 przedsiębiorstwa stosujące paneuropejską strategię marketingową będą ustalać ceny w przedziale określanym przez europejski korytarz cenowy. Występowanie transakcji arbitrażowych będzie wyjątkiem.<br><br>Nasilenie się konkurencji wpłynie z pewnością na przedsiębiorstwa w ten sposób, że będą one w dalszym ciągu poszukiwały możliwości obniżenia kosztów. Będzie zatem zapewne kontynuowany proces dostosowywania asortymentu do nowych warunków konkurencji. Firmy będą pozbywały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego