Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
administracyjne. Te firmy są najbardziej zagrożone wprowadzaniem swobodnego przepływu towarów w ramach Unii Europejskiej, gdyż to oznacza likwidowanie barier ochronnych. Przedsiębiorstwa znajdujące się w takiej sytuacji powinny dokonać dezinwestycji niektórych swych działań, aby odzyskane w ten sposób zasoby skoncentrować na wybranych sferach i dzięki temu wzmocnić swoją konkurencyjność.

4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej

4.1. Założenia tworzenia strategii działania na rynku Unii Europejskiej oraz charakterystyka podstawowych strategii z punktu widzenia stopnia globalizacji

Zmieniające się uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej powodują konieczność weryfikacji dotychczas stosowanych przez przedsiębiorstwa strategii. W tym celu niezbędne jest dokonanie oceny pozycji rynkowej firm
administracyjne. Te firmy są najbardziej zagrożone wprowadzaniem swobodnego przepływu towarów w ramach Unii Europejskiej, gdyż to oznacza likwidowanie barier ochronnych. Przedsiębiorstwa znajdujące się w takiej sytuacji powinny dokonać dezinwestycji niektórych swych działań, aby odzyskane w ten sposób zasoby skoncentrować na wybranych sferach i dzięki temu wzmocnić swoją konkurencyjność.<br><br>&lt;tit&gt;4. Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;4.1. Założenia tworzenia strategii działania na rynku Unii Europejskiej oraz charakterystyka podstawowych strategii z punktu widzenia stopnia globalizacji&lt;/&gt;<br><br>Zmieniające się uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw w krajach Unii Europejskiej powodują konieczność weryfikacji dotychczas stosowanych przez przedsiębiorstwa strategii. W tym celu niezbędne jest dokonanie oceny pozycji rynkowej firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego