Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zakupywania bezkofeinowej kawy "Nuit et Jour", spostrzegli w sklepach na zwykłych miejscach kawę w takim samym opakowaniu, ale pod marką "Night and Day". Podobna sytuacja zaistniała nieco wcześniej w Niemczech i Szwajcarii, i trochę później, bo w sierpniu tego samego roku, w Austrii. To wszystko było efektem kilkumiesięcznych prac grupy marketingowej firmy Jacobs Suchard nad wprowadzeniem jednolitej paneuropejskiej marki kawy. Było to związane z wprowadzeniem od 1992r. zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE.
We Francji omawiane przekształcenie marki przebiegało w trzech etapach. W pierwszej fazie utrzymano markę "Nuit et Jour", lecz zlikwidowano logo francuskiego dystrybutora, firmy Jacques Vabre. Na drugim etapie zamieszczono
zakupywania bezkofeinowej kawy "Nuit et Jour", spostrzegli w sklepach na zwykłych miejscach kawę w takim samym opakowaniu, ale pod marką "Night and Day". Podobna sytuacja zaistniała nieco wcześniej w Niemczech i Szwajcarii, i trochę później, bo w sierpniu tego samego roku, w Austrii. To wszystko było efektem kilkumiesięcznych prac grupy marketingowej firmy Jacobs Suchard nad wprowadzeniem jednolitej paneuropejskiej marki kawy. Było to związane z wprowadzeniem od 1992r. zasad Jednolitego Rynku Wewnętrznego UE.<br>We Francji omawiane przekształcenie marki przebiegało w trzech etapach. W pierwszej fazie utrzymano markę "Nuit et Jour", lecz zlikwidowano logo francuskiego dystrybutora, firmy Jacques Vabre. Na drugim etapie zamieszczono
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego