Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
monitorze komputera pokazuje się wówczas następująca kolejna grupa zbiorów (wzór 3). Wybór szczegółowych informacji zależy od konkretnego zapotrzebowania.

3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł pierwotnych

Oprócz pozyskiwania danych wtórnych z przedstawionych wcześniej źródeł informacji, przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskim mogą zlecać przeprowadzenie badań pierwotnych wyspecjalizowanym firmom badań marketingowych. Oto największe europejskie organizacje zajmujące się takimi analizami rynkowymi.
Ogółem w krajach Unii Europejskiej działa ponad 1,5 tys. przedsiębiorstw zajmujących się badaniami marketingowymi i konsultingowymi.
Istotnym problemem metodycznym, pojawiającym się w trakcie analiz marketingowych, zwłaszcza badań pierwotnych, realizowanych w różnych krajach, jest zapewnienie porównywalności ich wyników. Chodzi tu nie
monitorze komputera pokazuje się wówczas następująca kolejna grupa zbiorów (wzór 3). Wybór szczegółowych informacji zależy od konkretnego zapotrzebowania.<br><br>&lt;tit&gt;3.1.2. Możliwości pozyskiwania informacji ze źródeł pierwotnych&lt;/&gt;<br><br>Oprócz pozyskiwania danych wtórnych z przedstawionych wcześniej źródeł informacji, przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskim mogą zlecać przeprowadzenie badań pierwotnych wyspecjalizowanym firmom badań marketingowych. Oto największe europejskie organizacje zajmujące się takimi analizami rynkowymi.<br>Ogółem w krajach Unii Europejskiej działa ponad 1,5 tys. przedsiębiorstw zajmujących się badaniami marketingowymi i konsultingowymi.<br>Istotnym problemem metodycznym, pojawiającym się w trakcie analiz marketingowych, zwłaszcza badań pierwotnych, realizowanych w różnych krajach, jest zapewnienie porównywalności ich wyników. Chodzi tu nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego