Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
99 groszy.
W ulotkach zazwyczaj reklamowanych jest kilka produktów. Zwykle z różnych grup, od żywności po chemię, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Sprawia to wrażenie generalnej obniżki cen i staje się powodem, dla którego warto wybrać się na zakupy.
Zakupy w hipermarketach są tanie. Sklepy te przedkładają obrót nad marżę. Z reguły klient i tak zawsze wydaje więcej, niż zaplanował. Mając wielki wybór towarów, zachętę w postaci haseł: "tylko u nas najtaniej", "wielka obniżka", "wszystkie towary po niższej cenie" kupuje wiele rzeczy, które w danym momencie nie są mu potrzebne. Robi zakupy na zapas, lub po prostu "łapie" wyjątkową okazję
99 groszy.<br>W ulotkach zazwyczaj reklamowanych jest kilka produktów. Zwykle z różnych grup, od żywności po chemię, kosmetyki i sprzęt AGD i RTV. Sprawia to wrażenie generalnej obniżki cen i staje się powodem, dla którego warto wybrać się na zakupy.<br>Zakupy w hipermarketach są tanie. Sklepy te przedkładają obrót nad marżę. Z reguły klient i tak zawsze wydaje więcej, niż zaplanował. Mając wielki wybór towarów, zachętę w postaci haseł: "tylko u nas najtaniej", "wielka obniżka", "wszystkie towary po niższej cenie" kupuje wiele rzeczy, które w danym momencie nie są mu potrzebne. Robi zakupy na zapas, lub po prostu "łapie" wyjątkową okazję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego