Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
Dlatego staramy się być obecni na prestiżowych imprezach, propagujących piękno, elegancję, energię i zaangażowanie - wyjaśnia Andrzej Wysocki, dyrektor biura promocji, reklamy i public relations PLL LOT. Ekonomiści twierdzą, że przykład tego przedsiębiorstwa jest symptomatyczny. - Firma niewiele korzyści odniosłaby z reklamy telewizyjnej czy radiowej - mówi Bohdan Wyżnikiewicz. Decydując się na rolę mecenasa, zdobywa zaufanie klientów. Podobne idee przyświecają szefostwu Telekomunikacji Polskiej SA. - Najważniejszym powodem naszego zaangażowania jest oczywiście chęć wykreowania pozytywnego wizerunku spółki i poczucie pewnej misji, że kulturę narodową trzeba wspierać. Ale oprócz tego bierzemy też pod uwagę badania i opinie fachowców, z których wynika, że sponsorowanie kultury jest niezwykle efektywne
Dlatego staramy się być obecni na prestiżowych imprezach, propagujących piękno, elegancję, energię i zaangażowanie - wyjaśnia Andrzej Wysocki, dyrektor biura promocji, reklamy i <foreign>public relations</> PLL LOT. Ekonomiści twierdzą, że przykład tego przedsiębiorstwa jest symptomatyczny. - Firma niewiele korzyści odniosłaby z reklamy telewizyjnej czy radiowej - mówi Bohdan Wyżnikiewicz. Decydując się na rolę mecenasa, zdobywa zaufanie klientów. Podobne idee przyświecają szefostwu Telekomunikacji Polskiej SA. - Najważniejszym powodem naszego zaangażowania jest oczywiście chęć wykreowania pozytywnego wizerunku spółki i poczucie pewnej misji, że kulturę narodową trzeba wspierać. Ale oprócz tego bierzemy też pod uwagę badania i opinie fachowców, z których wynika, że sponsorowanie kultury jest niezwykle efektywne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego