Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
aż 75 proc. klientów. Do ekspresów najlepiej sprzedają się Tchibo Family i Jacobs. Coraz popularniejsze są smaczne włoskie mieszanki firmy Lavazza. W droższych sklepach dostępne są niemieckie mieszanki Melitta, fińskie firmy Paulinga i doskonale zrównoważone włoskie Illy.

Ewolucja w sposobie picia kawy najbardziej widoczna jest w biurach. Do przeszłości należy mętny napój z jedną czwartą gęstego od fusów mułu na dnie szklanki. Dziś każda szanująca się firma ma ekspres do kawy i przyzwoite filiżanki. W bufecie Kancelarii Rady Ministrów zużywa się 2,5 tony kawy rocznie.

Dla leniwych, zabieganych i tych, co w podróży, nieoceniona jest kawa rozpuszczalna. Firma Nescafe tak
aż 75 proc. klientów. Do ekspresów najlepiej sprzedają się Tchibo Family i Jacobs. Coraz popularniejsze są smaczne włoskie mieszanki firmy Lavazza. W droższych sklepach dostępne są niemieckie mieszanki Melitta, fińskie firmy Paulinga i doskonale zrównoważone włoskie Illy.<br><br>Ewolucja w sposobie picia kawy najbardziej widoczna jest w biurach. Do przeszłości należy mętny napój z jedną czwartą gęstego od fusów mułu na dnie szklanki. Dziś każda szanująca się firma ma ekspres do kawy i przyzwoite filiżanki. W bufecie Kancelarii Rady Ministrów zużywa się 2,5 tony kawy rocznie.<br><br>Dla leniwych, zabieganych i tych, co w podróży, nieoceniona jest kawa rozpuszczalna. Firma Nescafe tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego