Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
regiony, które promują się osobno. Publiczne pieniądze płyną też do Krajowej Izby Gospodarczej i departamentów promocji przy większości ministerstw.
Mnóstwo organizacji, wszystkie robią to samo, tyle że na własną rękę. Za ogromne pieniądze z budżetu państwa. - Z naszych obliczeń wynika, że tylko w zeszłym roku reklamowanie Polski kosztowało podatników około miliarda złotych - mówi Bogdan Wawrzyńczyk z niezależnego Instytutu Promocji i Rozwoju "Pro Polonia", jednego z nielicznych stowarzyszeń, którym na skutecznej promocji naprawdę zależy, bo z niej żyją. Wawrzyńczyk zarabia, doradzając samorządowcom, ale ma też na koncie większe sukcesy - jego zasługą jest m.in. skuteczna reklama polskiej branży budowlanej na Ukrainie zlecona
regiony, które promują się osobno. Publiczne pieniądze płyną też do Krajowej Izby Gospodarczej i departamentów promocji przy większości ministerstw. <br>Mnóstwo organizacji, wszystkie robią to samo, tyle że na własną rękę. Za ogromne pieniądze z budżetu państwa. - Z naszych obliczeń wynika, że tylko w zeszłym roku reklamowanie Polski kosztowało podatników około miliarda złotych - mówi Bogdan Wawrzyńczyk z niezależnego Instytutu Promocji i Rozwoju "Pro Polonia", jednego z nielicznych stowarzyszeń, którym na skutecznej promocji naprawdę zależy, bo z niej żyją. Wawrzyńczyk zarabia, doradzając samorządowcom, ale ma też na koncie większe sukcesy - jego zasługą jest m.in. skuteczna reklama polskiej branży budowlanej na Ukrainie zlecona
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego