Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 21/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nie zechce przejąć Daewoo Motors - uważa dziennik "Korea Herald", powołując się na wypowiedzi ekspertów. GM ma problemy ze sprzedażą własnych samochodów i ze spadającym popytem.
Z kolei szefowie koreańskich związków zawodowych zapowiadają, że mogą omówić ze związkami GM możliwość oprotestowania ewentualnego przejęcia Daewoo przez Amerykanów.
(PAP)


Dziury w jezdniach pochłoną miliardy

Polskie drogi czeka kosztowna modernizacja.
Około 64-65 mld zł potrzeba na realizację do 2015 roku programu wzmocnienia 5400 km dróg w Polsce zgodnie z normami Unii Europejskiej - poinformował wczoraj wiceminister transportu Andrzej Grzelakowski.
Strona polska opracowała program wzmocnienia sieci dróg krajowych, tworzących system korytarzy transeuropejskich (o długości 4808 km
nie zechce przejąć Daewoo Motors - uważa dziennik "Korea Herald", powołując się na wypowiedzi ekspertów. GM ma problemy ze sprzedażą własnych samochodów i ze spadającym popytem.<br>Z kolei szefowie koreańskich związków zawodowych zapowiadają, że mogą omówić ze związkami GM możliwość oprotestowania ewentualnego przejęcia Daewoo przez Amerykanów.&lt;/&gt;<br>&lt;au&gt;(PAP)&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="news"&gt;<br>&lt;tit&gt;Dziury w jezdniach pochłoną miliardy&lt;/&gt;<br><br>Polskie drogi czeka kosztowna modernizacja.<br>Około 64-65 mld zł potrzeba na realizację do 2015 roku programu wzmocnienia 5400 km dróg w Polsce zgodnie z normami Unii Europejskiej - poinformował wczoraj wiceminister transportu Andrzej Grzelakowski. <br>Strona polska opracowała program wzmocnienia sieci dróg krajowych, tworzących system korytarzy transeuropejskich (o długości 4808 km
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego