Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
Dzięki hamowni można było na bieżąco kształtować charakterystykę pracy silnika. Ostatecznie wyniki zmian widać na wykresie. W ciągu kilku godzin drobiazgowe regulacja m.in. gaźnika, wyprzedzenia zapłonu oraz luzów zaworowych dodała kolejne 1,5 KM oscylując w granicy 29 KM. Jednocześnie wartość tę przeniesiono w wyższy zakres obrotów - 500 obr./min. Zbliżoną do maksymalnej wartości mocy można było realnie wykorzystać aż do 6200 obr./min. Powyżej następowało zalanie silnika zbyt bogatą mieszanką i spadek osiągów. Mimo starań nie udało się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki
Dzięki hamowni można było na bieżąco kształtować charakterystykę pracy silnika. Ostatecznie wyniki zmian widać na wykresie. W ciągu kilku godzin drobiazgowe regulacja m.in. gaźnika, wyprzedzenia zapłonu oraz luzów zaworowych dodała kolejne 1,5 KM oscylując w granicy 29 KM. Jednocześnie wartość tę przeniesiono w wyższy zakres obrotów - 500 obr./min. Zbliżoną do maksymalnej wartości mocy można było realnie wykorzystać aż do 6200 obr./min. Powyżej następowało zalanie silnika zbyt bogatą mieszanką i spadek osiągów. Mimo starań nie udało się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego