Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
konstruktorzy Renault opracowali blok cylindrów o zmiennej geometrii ścianek, odlewany z modyfikowanego żeliwa. Zmieniono także system połączenia aluminiowej głowicy z blokiem silnika. Większa liczba śrub mocujących gwarantuje szczelność i większą sztywność jednostki napędowej.
Lagunę testowaliśmy podczas dość silnych, późnojesiennych mrozów. Rozruch silnika był możliwy nawet po całonocnym postoju w temperaturze minus 10 stopni. Jednostkę napędową słychać we wnętrzu, ale natężenie hałasu jest minimalne. Dopiero przekroczenie prędkości 120 km/h powoduje zauważalny wzrost poziomu hałasu w samochodzie.
Elastyczność silnika jest bardzo dobra. Bez trudu można jeździć z małymi prędkościami na wysokich biegach; auto w każdych warunkach płynnie przyspiesza. Bardzo dobre, niemal wzorcowe
konstruktorzy Renault opracowali blok cylindrów o zmiennej geometrii ścianek, odlewany z modyfikowanego żeliwa. Zmieniono także system połączenia aluminiowej głowicy z blokiem silnika. Większa liczba śrub mocujących gwarantuje szczelność i większą sztywność jednostki napędowej.<br>Lagunę testowaliśmy podczas dość silnych, późnojesiennych mrozów. Rozruch silnika był możliwy nawet po całonocnym postoju w temperaturze minus 10 stopni. Jednostkę napędową słychać we wnętrzu, ale natężenie hałasu jest minimalne. Dopiero przekroczenie prędkości 120 km/h powoduje zauważalny wzrost poziomu hałasu w samochodzie.<br>Elastyczność silnika jest bardzo dobra. Bez trudu można jeździć z małymi prędkościami na wysokich biegach; auto w każdych warunkach płynnie przyspiesza. Bardzo dobre, niemal wzorcowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego