Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
związane z elementami wiadomości lub cechami nadawcy.
Zgodnie z tym, zmiana postaw jaką wywołać ma treść wiadomości, musi początkowo odnosić się do zmiany początkowych przekonań, ze względu na siłę związku między kształtowaną postawą a tymi przekonaniami. Zdecydowana większość wiadomości konstruowanych dla potrzeb kampanii reklamowych oparta jest na wiązkach atrybutów, których modyfikacja w zakładanym strategicznie kierunku, stanowi podstawę tworzenia oczekiwanej postawy odbiorcy wobec desygnatu. Podstawowe przekonania odbiorcy do powyższych atrybutów muszą być modyfikowane w takich warunkch, jakie wiążą się z sytuacją ekspozycji komunikatów reklamowych. W większości przypadków odnosi się to do sytuacji niskiego zaangażowania odbiorcy w percepcję i interpretację wiadomości oraz niskiej
związane z elementami wiadomości lub cechami nadawcy. <br>Zgodnie z tym, zmiana postaw jaką wywołać ma treść wiadomości, musi początkowo odnosić się do zmiany początkowych przekonań, ze względu na siłę związku między kształtowaną postawą a tymi przekonaniami. Zdecydowana większość wiadomości konstruowanych dla potrzeb kampanii reklamowych oparta jest na wiązkach atrybutów, których modyfikacja w zakładanym strategicznie kierunku, stanowi podstawę tworzenia oczekiwanej postawy odbiorcy wobec desygnatu. Podstawowe przekonania odbiorcy do powyższych atrybutów muszą być modyfikowane w takich warunkch, jakie wiążą się z sytuacją ekspozycji komunikatów reklamowych. W większości przypadków odnosi się to do sytuacji niskiego zaangażowania odbiorcy w percepcję i interpretację wiadomości oraz niskiej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego