Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
budowy samochodów ciężarowych. Motory na licencji Mercedesa-Benza wytwarzały zakłady Atlantis Diesel Engine. Każdy importer mógł sprzedawać dowolne modele, pod warunkiem że podzespoły powstawały w RPA. Niezależnie od tego, czy kupowało się Toyoty, Mercedesy czy ERF-y, wszystkie miały np. te same silniki. Wysokie cła zachęcały firmy samochodowe do uruchamiania montażu aut. Ponieważ ciężarówki sprzedawane w Afryce znacznie różnią się od tych z innych rynków (większość ma solidne podwozia 6 x 4), jest on kontynuowany i prowadzi go m.in. Scania. Mimo rządowej polityki "rozkręcania" koniunktury bezrobocie sięga 10% (ok. 4 mln ludzi). Lewostronny ruch nie jest jedyną odmiennością południowoafrykańskich dróg
budowy samochodów ciężarowych. Motory na licencji Mercedesa-Benza wytwarzały zakłady Atlantis Diesel Engine. Każdy importer mógł sprzedawać dowolne modele, pod warunkiem że podzespoły powstawały w RPA. Niezależnie od tego, czy kupowało się Toyoty, Mercedesy czy ERF-y, wszystkie miały np. te same silniki. Wysokie cła zachęcały firmy samochodowe do uruchamiania montażu aut. Ponieważ ciężarówki sprzedawane w Afryce znacznie różnią się od tych z innych rynków (większość ma solidne podwozia 6 x 4), jest on kontynuowany i prowadzi go m.in. Scania. Mimo rządowej polityki "rozkręcania" koniunktury bezrobocie sięga 10% (ok. 4 mln ludzi). Lewostronny ruch nie jest jedyną odmiennością południowoafrykańskich dróg
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego