Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
firm prowadzących tę działalność tylko Dalmor nie ponosi strat. Inni nie kryją, że są w rozpaczliwym położeniu: - Mamy takie długi, że za moment nie będą nam chcieli sprzedawać paliwa. W okresie od sierpnia do października w rejonie Korei, gdzie poławiamy, przechodzą tajfuny. Małe statki, jak nasze, powinny wtedy wyjść w morze. W porcie mogą się urwać i rozwalić. A jak miałyby wyjść bez paliwa. Coś takiego zdarzyło się trzy lata temu. Trzy statki świeżo po remoncie poszły na złom i jeszcze trzeba było zapłacić za uszkodzone nabrzeża portowe. Ale wtedy był to raczej wynik zaniedbania.

Tratwy ratunkowe

Polskie Linie Oceaniczne (PLO
firm prowadzących tę działalność tylko Dalmor nie ponosi strat. Inni nie kryją, że są w rozpaczliwym położeniu: - Mamy takie długi, że za moment nie będą nam chcieli sprzedawać paliwa. W okresie od sierpnia do października w rejonie Korei, gdzie poławiamy, przechodzą tajfuny. Małe statki, jak nasze, powinny wtedy wyjść w morze. W porcie mogą się urwać i rozwalić. A jak miałyby wyjść bez paliwa. Coś takiego zdarzyło się trzy lata temu. Trzy statki świeżo po remoncie poszły na złom i jeszcze trzeba było zapłacić za uszkodzone nabrzeża portowe. Ale wtedy był to raczej wynik zaniedbania.<br><br>&lt;tit&gt;Tratwy ratunkowe&lt;/&gt;<br><br>Polskie Linie Oceaniczne (PLO
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego