Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
wojewoda Maciej Gielecki. Były wojewoda dziś raportu inżynierów nie pamięta. Dokument zaginął w przepastnych biurkach stołecznych urzędników. "Życie Warszawy" dotarło jednak do ekspertyzy, którą w 1996 roku przygotowało dwóch specjalistów z Zarządu Dróg Miejskich. Wtedy to właśnie inżynierowie z wydziału mostów ZDM otrzymali zgodę na przeprowadzenie szczegółowych badań kilkudziesięciu konstrukcji mostowych na terenie Warszawy. Znaleźli ponad 80 z około 300 (łącznie z kładkami dla pieszych), które trzeba było zacząć remontować natychmiast. Nie było żartów - w większości wypadków zgoda na dalszy ruch na zagrożonych estakadach oznaczała, że za dwa-trzy, a najpóźniej pięć lat z konstrukcji zaczną odpadać betonowe bloki. Choć wnioski
wojewoda Maciej Gielecki. Były wojewoda dziś raportu inżynierów nie pamięta. Dokument zaginął w przepastnych biurkach stołecznych urzędników. "Życie Warszawy" dotarło jednak do ekspertyzy, którą w 1996 roku przygotowało dwóch specjalistów z Zarządu Dróg Miejskich. Wtedy to właśnie inżynierowie z wydziału mostów ZDM otrzymali zgodę na przeprowadzenie szczegółowych badań kilkudziesięciu konstrukcji mostowych na terenie Warszawy. Znaleźli ponad 80 z około 300 (łącznie z kładkami dla pieszych), które trzeba było zacząć remontować natychmiast. Nie było żartów - w większości wypadków zgoda na dalszy ruch na zagrożonych estakadach oznaczała, że za dwa-trzy, a najpóźniej pięć lat z konstrukcji zaczną odpadać betonowe bloki. Choć wnioski
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego