Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
widelec z szyjki ramy, uważając, żeby górna miska nie spadła na ziemię. Może to wymagać trochę siły. Teraz wyjmij uszczelnienia i wianuszek (kulki, igiełki, czy co tam masz) z dolnej miski, wyczyść bieżnie łożysk np. benzyną ekstrakcyjną, pokryj smarem i złóż wszystko w odwrotnej kolejności. Nie dokręcaj mostka od razu na maksa, najpierw górną nakrętką wyreguluj luz - przy pochylaniu roweru widelec powinien się swobodnie obracać, ale stery nie mogą klekotać przy poruszaniu kierownicą do przodu i do tyłu z zaciśniętym hamulcem. Nie zapomnij dokręcić mostka.
Przy sterach na gwint najpierw trzeba zdemontować mostek (poluzuj śrubę na górze), potem odkręcić wszystkie nakrętki
widelec z szyjki ramy, uważając, żeby górna miska nie spadła na ziemię. Może to wymagać trochę siły. Teraz wyjmij uszczelnienia i wianuszek (kulki, igiełki, czy co tam masz) z dolnej miski, wyczyść bieżnie łożysk np. benzyną ekstrakcyjną, pokryj smarem i złóż wszystko w odwrotnej kolejności. Nie dokręcaj mostka od razu na maksa, najpierw górną nakrętką wyreguluj luz - przy pochylaniu roweru widelec powinien się swobodnie obracać, ale stery nie mogą klekotać przy poruszaniu kierownicą do przodu i do tyłu z zaciśniętym hamulcem. Nie zapomnij dokręcić mostka.<br>Przy sterach na gwint najpierw trzeba zdemontować mostek (poluzuj śrubę na górze), potem odkręcić wszystkie nakrętki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego