Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
projektu platformy, na których "S80", podstawą dobrych własności jezdnych auta oparte będą kolejne jest sztywne nadwozie, odpowiednio dobrana wielkość kół i dobrze izolowane podwozie. Jak przystało na szwedzką markę, strukturę nośną nadwozia wykonano ze stali. Aby zmniejszyć masę konstrukcji, prawie połowa blach ma zwiększoną wytrzymałość. Przedstawiciele firmy utrzymują, że to najsztywniejsze Volvo w historii koncernu. Podają nawet najważniejszy parametr - sztywność skrętną nadwozia, wynoszącą 18,6 kNm/stopień. Laikom nic to oczywiście nie mówi, ale podobno, gdyby na jednym z przednich kół Volvo S80 zawiesić drugi taki samochód (jego masa wynosi 1500 kg), to całe nadwozie skręciłoby się wokół podłużnej osi o
projektu platformy, na których "S80", podstawą dobrych własności jezdnych auta oparte będą kolejne jest sztywne nadwozie, odpowiednio dobrana wielkość kół i dobrze izolowane podwozie. Jak przystało na szwedzką markę, strukturę nośną nadwozia wykonano ze stali. Aby zmniejszyć masę konstrukcji, prawie połowa blach ma zwiększoną wytrzymałość. Przedstawiciele firmy utrzymują, że to najsztywniejsze Volvo w historii koncernu. Podają nawet najważniejszy parametr - sztywność skrętną nadwozia, wynoszącą 18,6 kNm/stopień. Laikom nic to oczywiście nie mówi, ale podobno, gdyby na jednym z przednich kół Volvo S80 zawiesić drugi taki samochód (jego masa wynosi 1500 kg), to całe nadwozie skręciłoby się wokół podłużnej osi o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego