Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
się współcześnie z dwiema przeciwstawnymi tendencjami. Jedna z nich - to rosnące znaczenie obsługi bezpośredniej w szczególności w odniesieniu do skomplikowanych produktów i klientów zamożnych oraz instytucjonalnych. Tendencja druga natomiast - to zmniejszanie się roli obsługi bezpośredniej i rosnące znaczenie obsługi za pomocą home banking. Ta tendencja jest szczególnie widoczna w krajach najwyżej rozwiniętych. Uważa się, że w tym kierunku odbywać się będzie rozwój dystrybucji usług bankowych.
Na zakończenie rozważań dotyczących kanałów dystrybucji produktów banku prezentujemy schemat przedstawiający możliwe ich formy i podział (rys. 7).

3.8. Polityka lokalizacji
Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie terytorialnego zakresu działania banku
się współcześnie z dwiema przeciwstawnymi tendencjami. Jedna z nich - to rosnące znaczenie obsługi bezpośredniej w szczególności w odniesieniu do skomplikowanych produktów i klientów zamożnych oraz instytucjonalnych. Tendencja druga natomiast - to zmniejszanie się roli obsługi bezpośredniej i rosnące znaczenie obsługi za pomocą &lt;foreign lang="eng"&gt;home banking&lt;/&gt;. Ta tendencja jest szczególnie widoczna w krajach najwyżej rozwiniętych. Uważa się, że w tym kierunku odbywać się będzie rozwój dystrybucji usług bankowych.<br>Na zakończenie rozważań dotyczących kanałów dystrybucji produktów banku prezentujemy schemat przedstawiający możliwe ich formy i podział (rys. 7).<br><br>&lt;tit&gt;3.8. Polityka lokalizacji&lt;/&gt;<br>Polityka lokalizacji banku jest elementem jego strategii dystrybucji. Obejmuje ona zdefiniowanie terytorialnego zakresu działania banku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego