Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
pewno nie dotyczą one ergonomii. Wszystkie przełączniki umieszczono niemal idealnie, lepiej niż w Golfie i Astrze. Pozycja za kierownicą we wszystkich trzech autach jest bardzo wygodna. Mają także przyjemne w dotyku i o właściwych rozmiarach kierownice. Z testowanej trójki Focus ma najbardziej przestronne wnętrze, chociaż w Golfie również nie możemy narzekać na brak miejsca. Najmniej przestrzeni jest w Astrze II, ale i Opel nie ma się czego wstydzić.


WYPOSAŻENIE

W wyposażeniu tych samochodów znajdziemy lusterka i szyby sterowane elektrycznie (w Golfie pakiet elektryczny wymaga dopłaty), centralny zamek, wspomaganie układu kierownicy, przednie światła przeciwmgielne. Golf i Astra są seryjnie wyposażone w dwie
pewno nie dotyczą one ergonomii. Wszystkie przełączniki umieszczono niemal idealnie, lepiej niż w Golfie i Astrze. Pozycja za kierownicą we wszystkich trzech autach jest bardzo wygodna. Mają także przyjemne w dotyku i o właściwych rozmiarach kierownice. Z testowanej trójki Focus ma najbardziej przestronne wnętrze, chociaż w Golfie również nie możemy narzekać na brak miejsca. Najmniej przestrzeni jest w Astrze II, ale i Opel nie ma się czego wstydzić.<br><br><br>&lt;tit1&gt;WYPOSAŻENIE&lt;/tit1&gt;<br><br>W wyposażeniu tych samochodów znajdziemy lusterka i szyby sterowane elektrycznie (w Golfie pakiet elektryczny wymaga dopłaty), centralny zamek, wspomaganie układu kierownicy, przednie światła przeciwmgielne. Golf i Astra są seryjnie wyposażone w dwie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego