Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
U. Nadzieję...

T. A wobec mnie?

U. Zaufanie, spokój.

Trener zachęca także do wyrażania uczuć negatywnych, szczególnie skierowanych do trenerów.

Przykłady:

a) Po dłuższej sekwencji wyrażania oczekiwań i uczuć do trenera komentuje on sytuację:

T. Twierdzę, że to ważny punkt w rozwoju grupy, gdy wyrażane są uczucia wobec trenera, zwłaszcza negatywne.

b) Kilka osób komentuje fakt, że kotrenerzy notują przebieg spotkania. Trener zachęca inne osoby do wypowiedzenia się. I dodaje:

T. Bardzo ważne jest wyrażanie wszelkich uczuć wobec trenera, żeby nie zalegały.

c) W grupie narasta frustracja związana z "niedzianiem się" niczego. Jedna z uczestniczek zwraca się do trenerów:

U. Bardzo
U. Nadzieję...<br><br>T. A wobec mnie?<br><br>U. Zaufanie, spokój.<br><br>Trener zachęca także do wyrażania uczuć negatywnych, szczególnie skierowanych do trenerów.<br><br>Przykłady:<br><br>a) Po dłuższej sekwencji wyrażania oczekiwań i uczuć do trenera komentuje on sytuację:<br><br>T. Twierdzę, że to ważny punkt w rozwoju grupy, gdy wyrażane są uczucia wobec trenera, zwłaszcza negatywne.<br><br>b) Kilka osób komentuje fakt, że kotrenerzy notują przebieg spotkania. Trener zachęca inne osoby do wypowiedzenia się. I dodaje:<br><br>T. Bardzo ważne jest wyrażanie wszelkich uczuć wobec trenera, żeby nie zalegały.<br><br>c) W grupie narasta frustracja związana z "niedzianiem się" niczego. Jedna z uczestniczek zwraca się do trenerów:<br><br>U. Bardzo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego