Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
wiadomo, co stanie się klasyką.

- Twórcy zapachów coraz częściej mówią o pewnych ponadczasowych ideach, przesłaniach czy skojarzeniach, które chcą połączyć ze swym wyrobem.

- Każdy twórca marzy o wieczności, nieśmiertelności. Tworząc zapach, nie zastanawiam się jednak, czy ma on szansę stać się ponadczasowy. Jeśli ta myśl zdeterminuje moje działania, nie powstanie nic dobrego. Ja tylko tworzę zapach, później są działania marketingowe, cały ten "zapachowy przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na zapomnienie.

Rozmawiała Dorota Romanowska Paryż



Rozpylacz pieniędzy

Każdego roku na francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse
wiadomo, co stanie się klasyką.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who3&gt;- Twórcy zapachów coraz częściej mówią o pewnych ponadczasowych ideach, przesłaniach czy skojarzeniach, które chcą połączyć ze swym wyrobem.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who4&gt;- Każdy twórca marzy o wieczności, nieśmiertelności. Tworząc zapach, nie zastanawiam się jednak, czy ma on szansę stać się ponadczasowy. Jeśli ta myśl zdeterminuje moje działania, nie powstanie nic dobrego. Ja tylko tworzę zapach, później są działania marketingowe, cały ten "zapachowy przemysł". Efekt zależy od nabywców, to ich decyzje konsumenckie czynią z określonego produktu przebój rynkowy bądź skazują na zapomnienie.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Rozmawiała Dorota Romanowska Paryż&lt;/&gt;<br><br>&lt;div1&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Rozpylacz pieniędzy&lt;/&gt;<br><br>Każdego roku na francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego