Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 40
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
chciałbym zakończyć moją karierę żywo i cało; nie jestem kandydatem na bohatera post mortem.
Powiedziałeś kiedyś, że interesuje cię Ferrari...
Tak, przerywa James, ale tylko samochód. Czuję się świetnie w zespole Hesketha - panuje tu koleżeństwo, harmonia, decyzje podejmowane są kolektywnie, a Aleksander, pomimo że jego koszulkę zdobi ogromny napis "Patron" nie ma w sobie nic z szefa - dyrektora.
Jakie są zalety nowego Hesketha 308 C
Po pierwsze, mówi James, aerodynamiczny kształt nadwozia jest doskonale zaprojektowany. Jest on niższy od dawnego modelu, wlot, powietrza, zupełnie przeprojektowany, umieszczony jest wyżej; samochód waży mniej, jest szybszy i bardziej zwrotny.
Z drugiej strony, w układzie
chciałbym zakończyć moją karierę żywo i cało; nie jestem kandydatem na bohatera &lt;foreign&gt;post mortem&lt;/&gt;.&lt;/&gt;<br> &lt;who1&gt;Powiedziałeś kiedyś, że interesuje cię Ferrari...&lt;/&gt;<br> &lt;who2&gt;Tak, przerywa James, ale tylko samochód. Czuję się świetnie w zespole Hesketha - panuje tu koleżeństwo, harmonia, decyzje podejmowane są kolektywnie, a Aleksander, pomimo że jego koszulkę zdobi ogromny napis "Patron" nie ma w sobie nic z szefa - dyrektora.&lt;/&gt;<br> &lt;who1&gt;Jakie są zalety nowego Hesketha 308 C&lt;/&gt;<br> &lt;who2&gt;Po pierwsze, mówi James, aerodynamiczny kształt nadwozia jest doskonale zaprojektowany. Jest on niższy od dawnego modelu, wlot, powietrza, zupełnie przeprojektowany, umieszczony jest wyżej; samochód waży mniej, jest szybszy i bardziej zwrotny.<br> Z drugiej strony, w układzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego