Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
ze sprzedażą wyrobów, wiąże się z działalnością marketingową, a w szczególności z marketingiem-mix. Klienci, kupując wyroby oraz usługi, otrzymują określone wartości (korzyści) oraz ponoszą pewne koszty (dolegliwości). W odniesieniu do klientów finalnych (użytkowników, konsumentów) wartości wyrażają się w postaci wartości użytkowych, a koszty - w postaci ceny, kosztów eksploatacji i niedogodności użytkowania. Nie budzi kontrowersji stwierdzenie, że wartości i koszty klientów wynikają bezpośrednio z jakości wyrobów i usług, dostarczanych przez producenta. Wynik bilansowania korzyści i kosztów wpływa na decyzje klientów dotyczące zakupów, a w konsekwencji - na przychody producenta:
Przedstawione uwarunkowania zewnętrzne sprawiają, że przedsiębiorstwa produkcyjne są zmuszone do stosowania orientacji jakościowej
ze sprzedażą wyrobów, wiąże się z działalnością marketingową, a w szczególności z marketingiem-mix. Klienci, kupując wyroby oraz usługi, otrzymują określone wartości (korzyści) oraz ponoszą pewne koszty (dolegliwości). W odniesieniu do klientów finalnych (użytkowników, konsumentów) wartości wyrażają się w postaci wartości użytkowych, a koszty - w postaci ceny, kosztów eksploatacji i niedogodności użytkowania. Nie budzi kontrowersji stwierdzenie, że wartości i koszty klientów wynikają bezpośrednio z jakości wyrobów i usług, dostarczanych przez producenta. Wynik bilansowania korzyści i kosztów wpływa na decyzje klientów dotyczące zakupów, a w konsekwencji - na przychody producenta:<br>Przedstawione uwarunkowania zewnętrzne sprawiają, że przedsiębiorstwa produkcyjne są zmuszone do stosowania orientacji jakościowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego