Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 1.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
naukowcy przeprowadzili na wiadukcie przy ul. Żelaznej. Inżynierowie z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzili, że w tej chwili konstrukcji raczej nie grozi zawalenie, ale nie jest pewne jak długo mogłaby ona jeszcze bezpiecznie funkcjonować. Dlatego IBDiM nie ma wątpliwości. - Wiadukt musi być rozebrany i to jak najszybciej. Korzystanie z niego staje się coraz bardziej niebezpieczne. Półśrodki poprawiają sytuację, ale nie można się na nich opierać - twierdzi dr Marek Łagoda, jeden z autorów ekspertyzy. Budowa nowego wiaduktu powinna rozpocząć się w ciągu roku. Szacuje się, że wykonany z twardej stali i wzmacnianego betonu wytrzyma bez remontów kilkadziesiąt lat. Niestety, ryzyka rychłego zawalenia
naukowcy przeprowadzili na wiadukcie przy ul. Żelaznej. Inżynierowie z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzili, że w tej chwili konstrukcji raczej nie grozi zawalenie, ale nie jest pewne jak długo mogłaby ona jeszcze bezpiecznie funkcjonować. Dlatego IBDiM nie ma wątpliwości. - Wiadukt musi być rozebrany i to jak najszybciej. Korzystanie z niego staje się coraz bardziej niebezpieczne. Półśrodki poprawiają sytuację, ale nie można się na nich opierać - twierdzi dr Marek Łagoda, jeden z autorów ekspertyzy. Budowa nowego wiaduktu powinna rozpocząć się w ciągu roku. Szacuje się, że wykonany z twardej stali i wzmacnianego betonu wytrzyma bez remontów kilkadziesiąt lat. Niestety, ryzyka rychłego zawalenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego