Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
i postanawiają wspólnie odpowiedzieć na kilka najważniejszych pytań. Jonathan i Clare weteranka rewolucji seksualnej mieszkaj wspólnie w Nowym Jorku; kiedy wprowadza się do nich Bobby, życie całej trójki ulega całkowitej zmianie. Przychodzi na świat dziecko - owoc uczuci, które połączyło Clare i Bobbyego. Przyjaciele postanawiają wtedy opuścić Nowy Jork i cała niekonwencjonalna rodzina przenosi się na prowincję.
To poszukiwanie tytułowego domu na krańcu świata jest swoistym dążeniem do stabilizacji, jest dowodem na organiczna potrzebę posiadania swojego miejsca na ziemi. Jeden z bohaterów mówi, że ten dom, to miejsce, z którego się ciągle ucieka, i do którego się ciągle wraca.
IDIOTKA. MIŁOŚĆ W
i postanawiają wspólnie odpowiedzieć na kilka najważniejszych pytań. Jonathan i Clare weteranka rewolucji seksualnej mieszkaj wspólnie w Nowym Jorku; kiedy wprowadza się do nich Bobby, życie całej trójki ulega całkowitej zmianie. Przychodzi na świat dziecko - owoc uczuci, które połączyło Clare i Bobbyego. Przyjaciele postanawiają wtedy opuścić Nowy Jork i cała niekonwencjonalna rodzina przenosi się na prowincję.<br>To poszukiwanie tytułowego domu na krańcu świata jest swoistym dążeniem do stabilizacji, jest dowodem na organiczna potrzebę posiadania swojego miejsca na ziemi. Jeden z bohaterów mówi, że ten dom, to miejsce, z którego się ciągle ucieka, i do którego się ciągle wraca.<br>IDIOTKA. MIŁOŚĆ W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego