Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
skrzypka Jeana-Luca Ponty'ego. Jednakjego zainteresowanie muzyką zaczęło się naprawdę, kiedy w wieku 11 lat usłyszał The Message Grandmaster Flash & The Furious Five. "Zostałem porażony bezpośredniością tekstu i surowością muzyki". Kolejny usłyszany przez niego rapowy przebój, Planet Rock Afrika Bambaataa, sprawił, że stał się oddanym fanem hip hopu.
Było coś nienaturalnego w tym, że biały nastolatek, mimo rozkwitu w pobliskim San Francisco sceny metalowej, wolał uprawiać hreakdance i malować graffiti. Zamiast rozkładać na czynniki pierwsze solówki Eddiego Van Halena, Davis zaczął zgłębiać tajniki scratchingu i rozpracowywać rytmiczne przejścia na rapowych płytach. Kolejnym etapem jego muzycznej edukacji było rozszyfrowywanie utworów, których fragmenty
skrzypka Jeana-Luca Ponty'ego. Jednakjego zainteresowanie muzyką zaczęło się naprawdę, kiedy w wieku 11 lat usłyszał The Message Grandmaster Flash &amp; The Furious Five. "Zostałem porażony bezpośredniością tekstu i surowością muzyki". Kolejny usłyszany przez niego rapowy przebój, Planet Rock Afrika Bambaataa, sprawił, że stał się oddanym fanem hip hopu.<br>Było coś nienaturalnego w tym, że biały nastolatek, mimo rozkwitu w pobliskim San Francisco sceny metalowej, wolał uprawiać hreakdance i malować graffiti. Zamiast rozkładać na czynniki pierwsze solówki Eddiego Van Halena, Davis zaczął zgłębiać tajniki scratchingu i rozpracowywać rytmiczne przejścia na rapowych płytach. Kolejnym etapem jego muzycznej edukacji było rozszyfrowywanie utworów, których fragmenty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego