Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
wróży prywatnemu lotnictwu - mówi Ryszard Jańczyk. Jego Air Service obsługuje już ponad dwadzieścia samolotów należących do biznesmenów i firm z Warszawy i okolic. Prywatne latanie jest w Polsce jednak ciągle zbyt drogie. Remont dwóch silników do samolotu An-28 kosztuje ok. 700 tys. zł. Ludzie związani z prywatnym lotnictwem z niepokojem oczekują na ostateczny kształt nowego prawa lotniczego, które może jeszcze bardziej podnieść ceny usług i utrudnić uzyskiwanie wszelkich zezwoleń.

Mirosław Cielemęcki

Mikrobiznes

Założone przez licealistów przedsiębiorstwa mają kilka miesięcy na wymyślenie produktu, kampanię marketingową i dokładne rozliczenie finansowe. Swoje produkty mogą sprzedawać tylko w szkole. Zaczynają przygodę z biznesem prawie
wróży prywatnemu lotnictwu - mówi Ryszard Jańczyk. Jego Air Service obsługuje już ponad dwadzieścia samolotów należących do biznesmenów i firm z Warszawy i okolic. Prywatne latanie jest w Polsce jednak ciągle zbyt drogie. Remont dwóch silników do samolotu An-28 kosztuje ok. 700 tys. zł. Ludzie związani z prywatnym lotnictwem z niepokojem oczekują na ostateczny kształt nowego prawa lotniczego, które może jeszcze bardziej podnieść ceny usług i utrudnić uzyskiwanie wszelkich zezwoleń. <br><br>&lt;au&gt;Mirosław Cielemęcki&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;Mikrobiznes&lt;/&gt;<br><br> Założone przez licealistów przedsiębiorstwa mają kilka miesięcy na wymyślenie produktu, kampanię marketingową i dokładne rozliczenie finansowe. Swoje produkty mogą sprzedawać tylko w szkole. Zaczynają przygodę z biznesem prawie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego