Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
łatwo o błędy interpretacyjne, zwykłe pomyłki czy grafomańskie opisy. Autorka panuje nad tą różnorodną materią po mistrzowsku, nie unikając ryzyka i ważąc wszystko z nadzwyczajną precyzją. W efekcie powstała książka nie tylko potężna objętościowo, przerażająca i wzruszająca, ale też wybitna.
Marilyn Monroe, jaką znajdujemy na jej kartach, to osoba głęboko nieszczęśliwa, nie przygotowana pod żadnym względem do roli, jaka jej przypadła w udziale. Na gruncie zawodowym nie posiada właściwie odpowiednich narzędzi, które pozwalałyby jej na profesjonalne zachowanie dystansu wobec granych postaci. MM musiała wejść w postać, niejako stać się nią na dobre i złe, co prowadziło nieuchronnie do rozchwiania osobowości. Efekty
łatwo o błędy interpretacyjne, zwykłe pomyłki czy grafomańskie opisy. Autorka panuje nad tą różnorodną materią po mistrzowsku, nie unikając ryzyka i ważąc wszystko z nadzwyczajną precyzją. W efekcie powstała książka nie tylko potężna objętościowo, przerażająca i wzruszająca, ale też wybitna.<br>&lt;name type="person"&gt;Marilyn Monroe&lt;/&gt;, jaką znajdujemy na jej kartach, to osoba głęboko nieszczęśliwa, nie przygotowana pod żadnym względem do roli, jaka jej przypadła w udziale. Na gruncie zawodowym nie posiada właściwie odpowiednich narzędzi, które pozwalałyby jej na profesjonalne zachowanie dystansu wobec granych postaci. MM musiała wejść w postać, niejako stać się nią na dobre i złe, co prowadziło nieuchronnie do rozchwiania osobowości. Efekty
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego