Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
jak na przykład londyńska reklama Discovery wygląda...

pan też ogląda na co dzień Chociaż nie lubię reklam, ale tam z przyjemnością między jednym filmem przyrodniczym, a drugim był, natomiast u nas, chciałem powiedzieć, co u nas się dzieje, u nas jest po prostu, nie to, że źle, jest po prostu nieuczciwość zarządu telewizji, proszę zauważyć ostatnio trochę po telefonach, nie wiem, czy tylko moich, ale odstąpili od następujących sytuacji, kiedy zaczynał się dziennik, tak zwany, czyli wiadomości, one są o dziewiętnastej trzydzieści i zawsze nie było tak, żeby one się dokładnie zaczęły o tej godzinie, tylko zawsze upychano, a to trzydzieści
jak na przykład londyńska reklama Discovery wygląda&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="mhm"&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who9&gt; &lt;gap&gt; pan też ogląda na co dzień &lt;gap&gt; Chociaż nie lubię reklam, ale tam z przyjemnością między jednym filmem przyrodniczym, a drugim był, natomiast u nas, chciałem powiedzieć, co u nas się dzieje, u nas jest po prostu, nie to, że źle, jest po prostu nieuczciwość zarządu telewizji, proszę zauważyć ostatnio trochę po telefonach, nie wiem, czy tylko moich, ale odstąpili od następujących sytuacji, kiedy zaczynał się dziennik, tak zwany, czyli wiadomości, one są o dziewiętnastej trzydzieści i zawsze nie było tak, żeby one się dokładnie zaczęły o tej godzinie, tylko zawsze upychano, a to trzydzieści
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego