Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.09 (2)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
temu powodem zwolnień była automatyzacja. Przy produkcji kopert i segregatorów ludzi zastąpiły maszyny. Dziś nieliczną już obsługę maszyn zastępują Polacy i Estończycy. Podobny los czeka być może pozostałe fabryki koncernu. Większość z nich zlokalizowana jest nadal w "drogich" krajach, takich jak Szwecja, Norwegia, Finlandia i Belgia. Strategia zarządu jest jednak niezmienna: konieczność redukcji kosztów wymusza dalsze inwestycje w środkowej i wschodniej Europie. W Polsce Bong chce zainwestować do końca 2000 r. 12 mln zł i zatrudniać ok. 160 osób. W styczniu otwiera nową fabrykę w Warszawie. Wszystko wskazuje, że kolejny szwedzki koncern rozwinie produkcję w Polsce. W ubiegłym roku zarząd Volvo
temu powodem zwolnień była automatyzacja. Przy produkcji kopert i segregatorów ludzi zastąpiły maszyny. Dziś nieliczną już obsługę maszyn zastępują Polacy i Estończycy. Podobny los czeka być może pozostałe fabryki koncernu. Większość z nich zlokalizowana jest nadal w "drogich" krajach, takich jak Szwecja, Norwegia, Finlandia i Belgia. Strategia zarządu jest jednak niezmienna: konieczność redukcji kosztów wymusza dalsze inwestycje w środkowej i wschodniej Europie. W Polsce Bong chce zainwestować do końca 2000 r. 12 mln zł i zatrudniać ok. 160 osób. W styczniu otwiera nową fabrykę w Warszawie. Wszystko wskazuje, że kolejny szwedzki koncern rozwinie produkcję w Polsce. W ubiegłym roku zarząd Volvo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego