Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mianem jego rdzenia i wyznaczają zakres jego zmienności. Obszar niepodobieństwa do rdzenia skryptu ma znaczną pojemność, lecz równocześnie zachowuje relacje między elementami typowymi. W trakcie identyfikacji zdarzeń schematy transformowane są na cechy obiektów. Obiekty nie są rozpoznawane wtedy, gdy mocno odbiegają od standardtów zawartych w rdzeniu. Koncepcja skryptów jest też niezmiernie użyteczna dla konstrukcji warstwy emocjonalnej przekazu. Emocje w reklamie kodowane są z reguły na poziomie doznaniowym, a ich odbiór ma charakter skojarzeniowy, lub jako schemat interpretacyjny. W drugim przypadku możliwy jest zapis stanów emocjonalnych o złożonej strukturze.
W sytuacji określania wizerunku produktu jako skryptu związanego z aktem zakupu, oznacza to
mianem jego rdzenia i wyznaczają zakres jego zmienności. Obszar niepodobieństwa do rdzenia skryptu ma znaczną pojemność, lecz równocześnie zachowuje relacje między elementami typowymi. W trakcie identyfikacji zdarzeń schematy transformowane są na cechy obiektów. Obiekty nie są rozpoznawane wtedy, gdy mocno odbiegają od standardtów zawartych w rdzeniu. Koncepcja skryptów jest też niezmiernie użyteczna dla konstrukcji warstwy emocjonalnej przekazu. Emocje w reklamie kodowane są z reguły na poziomie doznaniowym, a ich odbiór ma charakter skojarzeniowy, lub jako schemat interpretacyjny. W drugim przypadku możliwy jest zapis stanów emocjonalnych o złożonej strukturze. <br>W sytuacji określania wizerunku produktu jako skryptu związanego z aktem zakupu, oznacza to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego