Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i we Francji, rząd dąży do ochrony publicznych stacji, a w innych, np. we Włoszech, większy udział mają prywatne środki masowego przekazu.
Wśród krajów Unii Europejskiej występuje widoczne zróżnicowanie, jeśli chodzi o znaczenie telewizji dla celów reklamowych. Przejawia się to w różny sposób. W tabl.69 są przedstawione udziały tego nośnika reklamy w całości wydatków reklamowych. Innym wskaźnikiem jest poziom wydatków na reklamę telewizyjną w przeliczeniu na jednego mieszkańca. W Wielkiej Brytanii jest to 34GBP, we Włoszech - 42 GBP, natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.
Różne znaczenie
i we Francji, rząd dąży do ochrony publicznych stacji, a w innych, np. we Włoszech, większy udział mają prywatne środki masowego przekazu.<br>Wśród krajów Unii Europejskiej występuje widoczne zróżnicowanie, jeśli chodzi o znaczenie telewizji dla celów reklamowych. Przejawia się to w różny sposób. W tabl.69 są przedstawione udziały tego nośnika reklamy w całości wydatków reklamowych. Innym wskaźnikiem jest poziom wydatków na reklamę telewizyjną w przeliczeniu na jednego mieszkańca. W Wielkiej Brytanii jest to 34GBP, we Włoszech - 42 GBP, natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.<br>Różne znaczenie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego