Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
filiami i między filiami, gdy dotyczy to umów wyłączności agencyjnej, w odniesieniu do pewnych form kooperacji i umów o poddostawach.
Wyłączone mogą być także porozumienia wpływające wprawdzie na ograniczenie wymiany, ale prowadzące do ulepszenia procesu produkcyjnego i dystrybucji (np. gdy następuje obniżka kosztów) i przynoszące konkretne korzyści konsumentom.
Nie wymagają notyfikacji i nie są uważane za zagrożenia dla konkurencji porozumienia w zakresie: specjalizacji, wyłącznej dystrybucji, wyłącznych zakupów, licencjonowania, działalności badawczo-rozwojowej B+R, obrotu w sferze know how i porozumień franchisingowych.
Jeżeli porozumienie między przedsiębiorstwami zostanie przez Komisję uznane za naruszające zasady konkurencji i nie podlega wyłączeniom, to uznaje się je
filiami i między filiami, gdy dotyczy to umów wyłączności agencyjnej, w odniesieniu do pewnych form kooperacji i umów o poddostawach.<br>Wyłączone mogą być także porozumienia wpływające wprawdzie na ograniczenie wymiany, ale prowadzące do ulepszenia procesu produkcyjnego i dystrybucji (np. gdy następuje obniżka kosztów) i przynoszące konkretne korzyści konsumentom.<br>Nie wymagają notyfikacji i nie są uważane za zagrożenia dla konkurencji porozumienia w zakresie: specjalizacji, wyłącznej dystrybucji, wyłącznych zakupów, licencjonowania, działalności badawczo-rozwojowej B+R, obrotu w sferze know how i porozumień franchisingowych.<br>Jeżeli porozumienie między przedsiębiorstwami zostanie przez Komisję uznane za naruszające zasady konkurencji i nie podlega wyłączeniom, to uznaje się je
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego