Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do istotnych, subiektywnych doświadczeń odbiorcy.
11.
Preferowanie zdań krótkich i wykorzystywanie struktury typograficznej tekstu jako informacji znaczącej.
12.
Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji.
13.
Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia.
14.
Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu.
15.
Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne, ich prezentacja powinna być jasna i przejrzysta.
16.
Jeśli wypowiedź niesie istotną argumentację, należy prezentować ją w sposób przejrzysty. Jeśli argumenty nie są zbyt ważkie - warto rozbudować formę wypowiedzi. A więc - jeśli naprawdę ma się coś do powiedzenia - należy mówić po prostu. Jeśli nie wiadomo, o czym tak
do istotnych, subiektywnych doświadczeń odbiorcy. <br>11. <br>Preferowanie zdań krótkich i wykorzystywanie struktury typograficznej tekstu jako informacji znaczącej. <br>12. <br>Tworzenie warstwy kontekstowej przekazu, uwypuklającej linie głównej argumentacji. <br>13. <br>Nie pozostawianie pytań bez odpowiedzi lub gwarancji jej przyszłego udzielenia. <br>14. <br>Wprowadzenie najważniejszych argumentów w początkowej sekwencji tekstu. <br>15. <br>Jeśli prezentowane są rozwiązania nowatorskie i oryginalne, ich prezentacja powinna być jasna i przejrzysta. <br>16. <br>Jeśli wypowiedź niesie istotną argumentację, należy prezentować ją w sposób przejrzysty. Jeśli argumenty nie są zbyt ważkie - warto rozbudować formę wypowiedzi. A więc - jeśli naprawdę ma się coś do powiedzenia - należy mówić po prostu. Jeśli nie wiadomo, o czym tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego