Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Lancôme). Co jest przyczyną? - Coraz więcej pieniędzy na te kosmetyki wydaje młodzież. Kobiety nadal lubią sięgać po nowości. Coraz lepiej sprzedają się marki przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn - tłumaczy Misiło. Inaczej wygląda sytuacja w branży odzieżowej. Domy mody, które założyły w Polsce swe firmowe salony, nie kryją, że na sprzedaż najdroższych modeli haute couture trzeba poczekać. - Stroje haute couture będziemy wprowadzać do Polski stopniowo, by przygotować klientów na wysokie
kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Lancôme). Co jest przyczyną? - Coraz więcej pieniędzy na te kosmetyki wydaje młodzież. Kobiety nadal lubią sięgać po nowości. Coraz lepiej sprzedają się marki przeznaczone wyłącznie dla mężczyzn - tłumaczy Misiło. Inaczej wygląda sytuacja w branży odzieżowej. Domy mody, które założyły w Polsce swe firmowe salony, nie kryją, że na sprzedaż najdroższych modeli <foreign>haute couture</> trzeba poczekać. - Stroje <foreign>haute couture</> będziemy wprowadzać do Polski stopniowo, by przygotować klientów na wysokie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego