Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
i relatywnie tani transport farmaceutyków, np. w porównaniu z wcześniej wspomnianymi samochodami.
O stratach wynikających dla producentów z tytułu importu równoległego leków mogą świadczyć szacunki znanej niemieckiej firmy Schering, która oceniła je na 50-80mlnDEM rocznie.
Zjawisko równoległego importu występuje jednak także w odniesieniu do tanich produktów częstego zakupu, jak np. proszki do prania. Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić
i relatywnie tani transport farmaceutyków, np. w porównaniu z wcześniej wspomnianymi samochodami.<br>O stratach wynikających dla producentów z tytułu importu równoległego leków mogą świadczyć szacunki znanej niemieckiej firmy Schering, która oceniła je na 50-80mlnDEM rocznie.<br>Zjawisko równoległego importu występuje jednak także w odniesieniu do tanich produktów częstego zakupu, jak np. proszki do prania. Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego